Doerak

Doerak

donderdag 25 augustus 2011

"Landgenoten!"......

Doerak's blog wordt gevolgd in meerdere landen, zo blijkt uit de statistieken. Dat is grappig! Duitsland, Belgie, Frankrijk. Maar ook Amerika. Die Hollanders zijn ook overal te vinden, net een epidemie. Welkom!
Ik hoor nu ook al een paar keer dat er lezers zijn die graag willen reageren op een bericht, maar niet weten hoe dat werkt. Jammer dat ook ik, hoe zal ik het zeggen, andere kwaliteiten heb...... Mijn hulp zal alleen maar averechts werken. Maar, ik weet wel waar je de uitleg kan vinden! Gewoon op Google intypen "Blogspot volgen". Ik hoop dat het lukt.

Doerak's dag is vandaag druk begonnen. Hij had geen zin om zichzelf te vermaken naast een slapende Kooikerhond en werkende vrouw. Saai! Zie nou hoe gezellig ik ben. Dus, we zijn maar vroeg voor een tweede keer de deur uitgegaan. Steeds drukker wordend verkeer in de wijken is tenslotte een goede oefening. En, afsluitend op een schoolplein kon hij zijn geluk niet meer op. Zelfs toen alle kinderen binnen waren en de ouders vertrokken. Een schoolplein vol eikeltjes! Is die regen toch nog ergens goed voor.

Glimlachend dromen van het schoolplein (?)

3 opmerkingen: