Doerak

Doerak

donderdag 23 februari 2012

Alle zegen komt van boven........

Ja, doe die stoel maar naar achteren.....ik leg mijn nieren wel even ergens anders neer.....

Sjonge jonge, daar komt ook van alles uit vallen hoor, uit die lucht...

Oh , moet je lachen? Dit is dus grappig? Sjonge jonge!
Dat is toch zielig! Als dat geen dierenmishandeling is, dan weet ik het ook niet meer. Door weer en wind, sneeuw en ijzel. En waarom? Nou, nou? Gewoon, omdat het anders niet meer past. Het manneke groeit uit de auto. Met pijn doe ik afstand van mijn super coole cabriootje. De "auto van de zaak" wordt "auto van de hond". Wel weer rood, hoop ik dan maar. En ook stoer, hoop ik ook. Wordt vervolgd............

1 opmerking:

  1. Ja, da's toch belangrijk, een auto waar de honden in passen! Of anders een hondenaanhanger, dat kan natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen