Doerak

Doerak

vrijdag 3 februari 2012

SNEEUW!

Asjemenou! Wat heb ik nou aan m'n fiets hangen?

De stenen zitten er nog onder, het blijft aan mijn neus hangen....


Hmmmmm, het dwarrelt om me heen.....

Wie doet dit nou?


Ohhhh, het komt van boven!
Het duurde even voor het kwartje viel bij Doerak. De eerste keer echte sneeuw, dat is lollig! Later in het bos kon hij van gekheid niet meer stoppen met rennen, al happend in de sneeuw. Het laatste stukje voor de auto heb ik hem aangelijnd, zodat Sproetje ook even helemaal los kon gaan. Sproet is heel aandoenlijk als er sneeuw ligt. Haar mini-koppie verdwijnt onder de witte poeder en met druipende oortbellen en klodders sneeuw op haar neus komt ze even laten zien hoe blij ze is.

Doerak neemt nog even het zekere voor het onzekere.....


Nog een keer controleren, voor ik het juiste antwoord geef...

Ja, wis en waarachtig: het komt van boven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten