Doerak

Doerak

zondag 8 maart 2015

Mensengeluk

De mallemolen in huis denderde wat langer door dan verwacht. Fred heeft dat de afgelopen dagen mooi onder woorden gebracht, zo zijn jullie allemaal op de hoogte. Als jullie eens wisten hoe trots ik ben op mijn man en dochter Dominique. Wat hebben die veel moeten doorstaan! En wat voelde ik me ellendig dat ik ze alleen moest laten.......
En Francis dan! Ik noem haar niet voor niets de oermoeder; in een paar dagen tijd meerdere malen in de trein gesprongen om bij te staan. Met als enige "beloning" samen kunnen zijn met Shiva en met de pasgeboren pupjes. Zij heeft niet veel meer nodig, maar toch......
Familie, vriendinnen, Saarloos-mensen in het land......alle hulp en medeleven waren zo welkom!
Onze dierenartsen, die niet alleen vakmanschap lieten zien, maar ook nog eens lieten blijken ons zo goed te kennen.
Zelfs de chirurg en zusters in het ziekenhuis leefden mee! Wanneer ik midden in de nacht met infuus en al naar de hal rolde om telefonisch bij de bevalling aanwezig te zijn, werd mij een kopje thee gebracht! Wat een warmte en begrip. Ik heb niet veel hoeven uit te leggen, ze wisten het gewoon.
Dank jullie allemaal wel! Als ik kon zou ik iedereen een knuffel brengen!
Ik voel me als een rijk mens, geboren voor het geluk!

Gisteren, nog voordat Sansa overleed, hebben we de puppen een naam gegeven. De keuze uit het vooraf opgestelde lijstje was unaniem..
Pupje 1: Arya. Klein en stoer, voor de duvel niet bang! Go Arya!
Pupje 2: Daenerys. Groot en machtig, rustig. Zij heeft geen haast om bij een tepel te komen, want zij weet al dat ze daar komt.
Pupje 3 weten we natuurlijk al: Sansa. Lief en levendig. Beetje frivool met haar witte neus en roze dopje. Helaas te zwak voor de grote wereld.
Pupje 4: Drogo. Indrukwekkend vanaf de eerste oogopslag. Machtig sterk, onverschrokken en uit op slechts een ding: eten!

Arya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten