Doerak

Doerak

maandag 11 februari 2013

Loonse en Drunense duinen

Het kan niet op, weer zo'n heerlijk initiatief voor een groepswandeling. Ditmaal georganiseerd door Christa, en natuurlijk zijn haar man Hedon en haar honden Storm, Kaatje en Rana erbij.


 
Goed gedaan Christa! De medewandelaars herkennen vast wel hun honden in de enorm, maar dan ook e-NORM goed gelukte foto's. Ik ga er dan ook niet te veel woorden aan besteden, foto's zeggen genoeg. Voor de lezers die Doerak niet zo goed kennen: hij heeft de rode halsband om. En ja, de inmiddels bekende blik van hem is wederom gericht op Sara. Wat is dat toch met die meid?


Ik zeg het nog één keer: MIJN VADER!
 










Storm.....


..... en Doerak. De gelijkenis blijft frappant.


Zeldzaam momentje: Thorgal in ruststand.

3 opmerkingen:

  1. Leuk Yvon! Is Storm Doerak's vader? Is dan toevallig 1 van Doerak's broers de vader van Sara, want ik hoorde Gerrie zeggen dat hij de opa van Sara was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Storm is Doerak's opa. Sarah en Doerak hebben dezelfde vader (Wajang) en dat is een zoon van Storm. Ik kan het nu heel ingewikkeld maken; "het is niet zijn broer, en toch is het de zoon....". Maar dat doe ik niet!

      Verwijderen
  2. Ja en volgende week logeerd hier Wizo,zoon van Storm en broer van Wayang,maar lijkt op Doerak(of eigenlijk andersom dan).
    1 kleffe familie clan.Maar goed dat er af en toe vers bloed tussen loopt in de vorm van Thorgal en Odin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen