Doerak

Doerak

donderdag 26 juli 2012

Held op sokken

Even de benen strekken, lekker veldje. Liepen gisteren toeristenhonden. Haha! Ik vind hier een gat in de omheining. Eens even kijken…… ja, warempel, ik kan erdoor. Nee maar, de runderlapjes lopen hier zomaar los. Voor het oprapen gewoon. Kan ik dit, kan ik dit? Zo hé, het is vlees, vlees en nog eens vlees. Welke neem ik? Zou de maat van de vlekken uitmaken? Nee, ik ga gewoon voor die kwabben onder hun buik. Kan ik ook makkelijk bij. Moet je wel even stilstaan. Kom op nou, niet weglopen. Bij mij is het leuk, echt waar. Goed zo, gewoon blijven staan nu. Wat doe je? Nee, niet met  je kop naar mij. Ik ga liever voor de achterkant. Wat nou, niet keren! Nee, zeker niet met z’n allen. Dames, toe nou…….. O-o-o-h-h, dat is niet de bedoeling. Ho nou, jullie  horen niet in een groep te jagen. Dat deed ik dan, weet je nog? Oh nee, ik ben helemaal alleen! Hoooooooo, niet gaan rennen! Waar komen ze opeens allemaal vandaan? Man, wat gaan ze hard! Ik bedenk me opeens dat ik thuis nog wat moet doen. Als de wiedeweerga, daar bij hun kijk ik wel even om. Niets aan de hand, nonchalant…….



1 opmerking: