Doerak

Doerak

woensdag 10 augustus 2011

Hieperdepiep.....hoera!

Fred jarig en Doerak precies 8 weken: ontbijt op bed dus. Fred de cadeautjes, Doerak het papier.
Sproetje wordt steeds kattiger. Is het jaloezie, bescherming naar ons of wil ze het misschien overnemen? Ze tolereert hem wel, maar als hij toenadering zoekt geeft ze een knauw. Helemaal niet leuk, en ik ben het dan ook zat. Heb gisteren al geprobeerd haar zonder woorden en zonder aanrakingen terecht te wijzen. Vanmorgen op neutraal gebied geprobeerd, werkte ook niet echt. Ben al streng geweest. Pfff, wat nu. Vanavond bedacht ik me: waarom niet belonen als ze me vragend aankijkt. En dat werkte! Snel een koekje toestoppen, et voila, het spelen begint.

Jammer, ik had hier het filmpje ervan willen zetten. Maar dat is te groot. Dan maar wat andere leuke kiekjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten